Αφού θέλεις να παίξουμε Βλάχο, θα παίξουμε. Λοιπόν… Τις τελευταίες μέρες είχα μαζέψει τις στίβες βιβλίων που σχεδόν μου έκρυβαν την οθόνη. Πάντα μόλις παραδώσω μια δουλειά τα μαζεύω όλα και τα βάζω στη θέση τους. Μέχρι να αρχίσει η επόμενη και να ξαναπλώσω την πραμάτεια, να μεγαλώνουν οι στίβες και το άγχος μου. Τώρα λοιπόν είμαι στη φάση που πρέπει να κατεβάσω το πρώτο βιβλίο και να ξαναρχίσω. Από τα ραφάκια δίπλα στο λιλιπούτειο γραφείο μου το πρώτο που έπιασα, έγραφε στην σέλ. 123:
«Μετά τον Β’ Παγκόσμιο πόλεμο η ιαπωνική βιομηχανία υιοθέτησε τη διοικητική φιλοσοφία του Deming διαμορφώνοντας ριζικά τις δομές της και κατάφερε μ’ αυτόν τον τρόπο να σκαρφαλώσει στα υψηλότερα σκαλοπάτια της πυραμίδας της παγκόσμιας βιομηχανίας σε ελάχιστο χρονικό διάστημα. Το παράδειγμα της Ιαπωνίας ακολούθησαν στη συνέχεια πολλοί ιδιωτικοί αλλά και δημόσιοι οργανισμοί των ΗΠΑ, όπου μετά το 1990, η φιλοσοφία της ΔΟΠ διέπει τη λειτουργία των περισσότερων οργανισμών. Ταυτόχρονα, επίσημε πλέον ως θεωρία διοίκησης πέρασε και στους εκπαιδευτικούς οργανισμούς των ΗΠΑ».
Μη με στραβοκοιτάτε, δεν τα διαβάζω από βίτσιο. Πρέπει να τα διαβάζω και αυτό το συγκεκριμένο κομμάτι το διάβασα πρώτη φορά τώρα. Μετά τις 30 του μήνα και για κανένα μήνα τουλάχιστον, δεν πρόκειται να υπάρχει τίποτε απ’ όλα αυτά στο γραφείο μου. Μέχρι τότε όμως που πρέπει να παραδώσω την τελευταία για φέτος εργασία τα κεφάλια μέσα, με τις στοίβες τα βιβλία να μεγαλώνουν και να με αγχώνουν.
Α! το απόσπασμα το πήρα από το βιβλίο «ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΗΓΕΣΙΑ: Από την περίοδο της ευμενούς αδιαφορίας στη σύγχρονη εποχή» του Πέτρου Πασιαρδή.
Πρέπει να χώσω στο παιχνίδι πέντε ακόμα; Δεν ξέρω τόσους, οπότε θα χώσω όσους ξέρω. Την einai san ena kilk και τον morfeas . Ελπίζω να μη τους προλάβατε εσείς. Αν τους προλάβατε … πάπαλα.

Πάμε τώρα στο δεύτερο παιχνίδι. Σ’ αυτό με προσκάλεσε ο panoptis. Θέλει λέει, να βάλουμε μια φωτογραφία μας. Να έχουμε μια εικόνα ο ένας του άλλου βρε αδελφέ…Λοιπόν φίλε μου αποφάσισα για αρχή να βάλω μία πολύ σέξι φωτογραφία μου. Όχι παίζουμε…
Δεν είμαι μια πολλά υποσχόμενη κούκλα; Άντε να δω βρε πανόπτη τι θα καταλάβεις απ’ αυτή την προχθεσινή μου φωτογραφία….
Αργότερα ίσως, άμα μου τη δώσει, να βάλω και καμμιά πιο φρέσκια αλλά λιγότερο σέξι. Μεγάλωσα πλέον και έχω γίνει πολύ συντηρητικιά λέμεεεεε….
Φυσικά και σ’ αυτό το παιχνίδι θα προσκαλέσω μόνο δύο, τους προηγούμενους πάλι. Την einai san ena kilk και τον morfeas . Άντε παιδιά να σας δω κι εσάς…

Edit: Στο δεύτερο παιχνίδι προσκαλώ μετά από ώριμη σκέψη και τους subir και τους δύο » όμορφους» από τις ΙΧΝΗΛΑΣΙΕΣ τον Βλάχο και τον px (χο χο χο…) Άντε να σας δω αγόρια μου. Να λήξει κι αυτή η συζήτηση για το ποιός είναι πιο όμορφος. Θα το κρίνει το κοινό…

