Ο panoptis λοιπόν, με παιγνιώδη διάθεση μ’ έβαλε και σ’ ένα ακόμη παιχνίδι. Αν και δεν είναι και τόσο παιχνίδια όλα αυτά. Λοιπόν… το θέμα έχει ως εξής: Με ποιό τραγούδι θα μπορούσα ν’ ανοίξω την καρδιά μου;
Έλα ντε; Με πολλά, πάρα πολλά, πάρα πάρα πολλά.

Θα μπορούσα να το κάνω μ’ αυτό:
Zbigniew Preisner – Van den Budenmayer Concerto en Mi Mineur
http://www.youtube.com/watch?v=7bHC8XEfEYk&feature=related

Ή μ’ αυτό:
The Piano by Michael Nyman
http://www.youtube.com/watch?v=hdWLwRexMRA

Ή ακόμα και μ’ αυτό:
Maria Callas is «La Wally»
http://www.youtube.com/watch?v=uyXQz_Rtt4M

Ε voila!!!! Παρ’ όλο που οι φίλοι μου κάτι άλλο θα περίμεναν να δούνε, κάτι πιο «σκοτεινό», θα τους τη φέρω και θα διαλέξω κάτι πιο γλυκό. Είμαι παλιομοδίτισσα και συναισθηματική γλυκοπατάτα τελικά. All time classic… λοιπόν. Μη ξεχνάτε πως όταν ανοίγουμε την καρδιά μας σε κάποιον/α και ίσως του/της τη δίνουμε, είναι μια «φωτεινή» στιγμή, δεν θέλει «σκοτάδια». Λέμε τώρα…
(μάλλον φταίει η καλή επιρροή της άνοιξης στην επιλογή μου. Δεν ξέρω τι θα διάλεγα κάτω από την κακή επιρροή της…)

Romeo and Juliet – What Is a Youth

What is a youth? Impetuous fire.

What is a maid? Ice and desire.
The world wags on.
A rose will bloom It then will fade
So does a youth. So do-o-o-oes the fairest maid.
Comes a time when one sweet smile
Has its season for a while…Then love’s in love with me.
Some they think only to marry, Others will tease and tarry,
Mine is the very best parry. Cupid he rules us all.
Caper the cape, but sing me the song,
Death will come soon to hush us along.
Sweeter than honey and bitter as gall.
Love is a task and it never will pall.
Sweeter than honey…and bitter as gall
Cupid he rules us all

Ας χώσω στο παιχνίδι λοιπόν και το φιλαράκο μου τον Vlaxos από τις ΙΧΝΗΛΑΣΙΕΣ και τη φιλενάδα μου την einai san ena kilk . Για να σας δω βρε… Είμαι πολύ περίεργη να δω τις επιλογές σας.

Edit: Για να δω στο ίδιο θέμα και την kwlogria από το Πάρε μάτι ….

