Καλεί ο UrBaN που τον κάλεσε ο/η incontinentia που καλέστηκε από την Mane-tarious και απαντώ με χαρά στο ερωτηματολόγιο της Υπερρεαλιστικής Ομάδας Αθήνας , (μοιρασμένο, όπως διάβασα, πριν 2 χρόνια στην έκθεση «Φαντασία της πραγματικότητας»). Μετά από το διήμερο εορτασμό του τέλους των εργασιών για φέτος, με ένα γκράντε πάρτι με ημικρανίες και κοκτέιλ panadol extra, μην περιμένετε σοβαρά πράγματα… Αν και εδώ που τα λέμε ποιά είναι τα σοβαρά και ποιά όχι; Έχουμε και λέμε λοιπόν!

-Γιατί κλαις;
– Φταίει ο αέρας…
– Γιατί δεν κλαις;
– Γιατί κρατιέμαι.
– Πού είναι ο βάλτος;
– Στο δάσος της θλίψης.
– Ποιος και πού είναι ο δεσμοφύλακας;
– Στο κεφάλι μου.
– Πού συναντάς μια εντελώς δική σου άβυσσο;
– Στο κεφάλι μου μου. Δίπλα στο δεσμοφύλακα.
– Περιφρονείς κάτι;
– Τη βλακεία
– Θα ερωτευόσουν για πάντα;
– Τίποτε δεν κρατάει για πάντα….
– Γιατί πουλιούνται τα «έργα τέχνης»;
– Γιατί όλα μπορούν να πουληθούν, αν το επιθυμούν.
– Μήπως να αφαιρεθούν τα εισαγωγικά από την προηγούμενη ερώτηση;
– Μπορεί…. μερικές φορές.
– Do you remember revolution?
– Χα χα χα… μόνο κάποιες μικρές προσωπικές μπορώ να θυμηθώ.
– Θα ανέβαινες ένα βουνό αν το επέβαλε το ωροσκόπιό σου;
– Θα ανέβαινα σ’ ένα βουνό για να βρω έναν ξυλοκόπο. Ίσως…
-Θα σκότωνες τον παππού σου, αν το τζάμι δεν έσπαγε απ’ τον πάγο;
– Τον παππού μου; Γιατί;
– Θα μπορούσες να κλείσεις τα μάτια σου, αν η ζωή σου έστηνε καρτέρι;
– Ανάλογα που θα μου την είχε στημένη…
– Θα κυλούσε η πέτρα του θανάτου το πρωί, αν δεν κινδυνεύατε να τιμωρηθείτε απ΄το νόμο;
– Δεν παίρνω κι όρκο πως όχι. Όλοι έχουμε ένα μικρό δολοφόνο μέσα μας…
– Θα εξετάζατε το ενδεχόμενο να διανύσετε μετά τα μεσάνυχτα απ΄την αρχή μέχρι το τέλος την οδό Αχαρνών, αν γνωρίζατε ότι ποτέ δεν πρόκειται να σας συλλάβουν;
– Πως να την διανύσω; Και γιατί να με συλλάβουν; Συλλαμβάνονται οι περιπατητές;
-Θα σκότωνες τον Μπους αν σου χάριζαν δέκα λαχταριστά εκλέρ;
– Μπορεί και με λιγότερα. Second thougt, όχι. Θα του αφαιρούσα το δικαίωμα να «παίζει»
-Θα μου έδειχνες τα σαπισμένα σου δόντια αν έβλεπες μέσα τους τ΄αστέρια;
– Μα όλη την ώρα στον καθρέφτη είμαι; Πως αλλιώς να δει κάποιος τα αστέρια στα δόντια του; Λάθος ερώτηση μου φαίνεται…
– Θα έπεφτες στο πηγάδι αν ήσουν θλιμμένος;
Όχι (κατηγορηματικά)

Ποιός άλλος θέλει να υποβληθεί στις ερωτήσεις; panoptis ; Sally Finkenstein ; Surrealist ; Vlaxos ; karaflokotsifas ; ceralex ; Don Psychote ; . . . ΑΠΟ ΜΗΧΑΝΗΣ ΘΕΟΣ . . . ; LoRy ; m ; einai san ena kilk ; the act of touching ; Ο Σκύλος της Βάλια Κάλντα ; kwlogria ; Εσείς ANONYMUS ; Pastaflora ;

