Τίποτε δεν πάει καλά γύρω μου. Υπερβολή… Πάμε από την αρχή. Απλά συμβαίνουν κάποια άσχημα πράγματα που όσο και να μη θέλω με επηρεάζουν. Υπάρχει μια περιρρέουσα θλίψη για ένα θάνατο που έρχεται… Κι από την άλλη πρέπει να κάνω ότι μπορώ για να μένω ανεπηρέαστη. Για μένα και για τους υπόλοιπους. Κάποιος πρέπει να κρατάει στα μετόπισθεν.
Τέλος με τα καταθλιπτικά. Ας πάμε να δούμε ποιά αλήθεια κρυβόταν μέσα στα ψέμματα. Κατ’ αρχή να πω, πως όλες οι προτάσεις είχαν μια δόση αλήθειας. Μόνο έτσι πιστεύω, θα μπορούσαν να είναι αληθοφανείς.

1) Γεννήθηκα στη Σαλονίκη. Σωστό. Και είναι επίσης σωστό πως όταν γεννήθηκα νόμιζαν πως ήμουν πεθαμένη. Όχι όμως γιατί ήμουν πρόωρο παιδί, ίσα ίσα πήρα και μέρες από το δέκατο. Απλά γεννήθηκα διπλωμένη στα δύο (με τον κώλο που λένε κι έχει να το λέει η μάνα μου για τη στραβοξυλίαση του χαρακτήρος μου, την εκ γενετής όπως πιστεύει…), και δεν έβγαλα κιχ με αποτέλεσμα να με θεωρήσουν νεκρή, να με πετάξουν παραδίπλα και να προσπαθήσουν να σώσουν τη μάνα μου από την αιμορραγία. Μόνο όταν νιαούρησα κατάλαβαν πως ζω…

2) Αυτή η πρόταση είναι ολόκληρη αληθινή. Ε ναι λοιπόν, στα 18 φοιτήτρια ούσα, τραγουδούσα σε μπουάτ αλλά η καρριέρα μου δεν κράτησε πάνω από 2-3 μήνες. Ήμουν πολύ συνεσταλμένη, δεν έπινα καθόλου αλκοόλ, με φόβιζε η νύχτα και οι άνθρωποί της, παρόλο που αυτοί που ερχόταν εκεί ήταν μια χαρά άνθρωποι. Έτσι έληξε άδοξα η καρριέρα μου και όταν ξαναπαρουσιάστηκε μια ευκαιρία λίγα χρόνια μετά, είπα όχι.

3) Στην εφηβεία μου δεν είχα πάρει πάρα πολλά κιλά. Για την ακρίβεια ήμουν ψηλή και αρκετά αδύνατη. Τα τελευταία χρόνια πήρα κιλά (ου γαρ έρχεται μόνον αλλά κουβαλάει και κιλάκια…) και παρόλο που μάλλον απέχω πολύ ακόμα από το να με αποκαλούν φάλαινα και εξακολουθώ να είμαι ψηλή, με αποκαλώ εγώ μερικές φορές έτσι για να αποφύγω να γίνω στο τέλος.

4) Αυτό το πέρα δώθε με τις σπουδές δεν το έκανα ακριβώς έτσι. Έτσι ακριβώς το έκανε μια φίλη. Εγώ τις τελείωνα πρώτα και μετά έκανα τις στροφές των 180 μοιρών. Θέατρο δυστυχώς, παρόλο που μου άρεσε, δεν πρόκαμα να σπουδάσω. Για πόσα πράγματα να φτάσει μόνο μια ζωή;

Σας ευχαριστώ όλους όσους μπήκατε στη διαδικασία να σκεφτείτε και να απαντήσετε είτε με γνωρίζετε (έχουμε συναντηθεί εννοώ) είτε όχι. Είχε ενδιαφέρον για μένα να μάθω το τι τελικά εισπράτει κάποιος που μπαίνει στον κόπο να σταθεί και να διαβάσει κειμενάκια, να χαζέψει φωτογραφίες, να ακούσει τις μουσικές που υπάρχουν εδώ.
Βρε… με τίποτε δεν σας έκανα για τραγουδίστρια; Πάντως και στην απάντηση 4 που δώσατε οι περισσότεροι πέσατε, σχετικά μέσα. Είμαι γεννημένη μαθήτρια (ακόμα σπουδάζω η γραία), πέρασα από διάφορες σπουδές αλλά δεν μπορώ να αφήνω πράγματα στη μέση. 🙂 🙂 🙂

