Η κυρά συνομιλία είχε ιδέες… Και μ΄έβαλε να ανοίξω το μεγάλο συρτάρι να βρω κασέτα λέει, που μ’ αρέσει και σημαίνει πράγματα για μένα. Άμα ανοίξει το συρτάρι όμως δεν μπορεί να βγει μόνο μια κασέτα. Μία είπες συνομιλία μου, αλλά δεν γίνεται.


Έχουμε και λέμε λοιπόν.

Δύο κασέτες από το 1980 (έχω και πιο παλιές) Οι δύο διαστροφές. Μου τις χάρισαν και έχουν διάφορα τραγούδια ανακατεμένα. Διαφορετικά είδη μουσικής να διαδέχονται το ένα το άλλο. Τις έλιωσα να τις ακούω και ακόμα παίζουν (αλήθεια) αν και έχω χρόνια να πατήσω το play στο κασετόφωνο. Η τρίτη έχει τον καταπληκτικό τίτλο «Μαλακία Ι». Υπήρχε και η «Μαλακία ΙΙ» αν και δεν την βρήκα με την πρώτη ματιά. Κι εδώ ανακατεμένη κλασική μουσική και πανκ. Sex Pistols και στο καπάκι Prokofiev. Από τότε μου άρεσαν οι μπερδεμένες μουσικές.

Η τέταρτη δεν έχει τίτλο, είναι η Νο 1 (υπάρχει και Νο 2), με ελληνικές επιλογές. Πάλι είναι δώρα. Και πάλι τις είχα λιώσει. Διάλεξα τη Νο1 γιατί είχε το τραγούδι των «Χειμερινών Κολυμβητών» ¨Ο ξένος» που το πρωτάκουσα σ’ αυτή την κασέτα και έπαθα πλάκα και το «Δικό μου» του Γιώργου Μάγγα που είναι ένας καταπληκτικός αυτοσχεδιασμός εντελώς τζαζ…

Αυτά συνομιλία μου. Δεν μπορούσα να διαλέξω μόνο μία…. Οπότε παραβίασα λίγο τους κανόνες.
Vlaxos έχεις σύνδεση; Θέλεις να μας δείξεις την/τις κασέτες σου; (σίγουρα έχεις κάτι τις…)
manetarius; . . . ΑΠΟ ΜΗΧΑΝΗΣ ΘΕΟΣ . . .; Lenio-Walker; Ή όποιος άλλος θέλει…

