Όλοι έπαιξαν στο παιχνίδι των δεν θυμάμαι πόσων ειδικών, που ξεκίνησε το Ξεblogάρισμα . Μάλλον μόνο εγώ έμεινα. Ας είναι λοιπόν το παιχνίδι η πρώτη ανάρτηση του Δεκέμβρη που μπήκε σήμερα ηλιόλουστος. Όποιος δεν το έχει παίξει και γουστάρει ας το συνεχίσει. Μόνο να μην ξεχάσει να κάνει το Ξεblogάρισμα λινκ στην ανάρησή του.

1. Ποιο μυστικό θα ήθελες περισσότερο να ξέρεις?
Tο μυστικό του να ζεις.

2. Πόσους ανθρώπους του αντίθετου φύλου έχεις αγαπήσει πραγματικά?
2-3, νομίζω. Ο γιος μου πιάνεται στο μέτρημα ή μιλάμε μόνο για έρωτες;
3. Αναγκάζεσαι να αλλάξεις το όνομα σου. Τι όνομα θα διάλεγες?
Δεν ξέρω. Δεν ξέρω τι θα με ανάγκαζε ν’ αλλάξω το όνομα που έχω τόσα πολλά χρόνια. Αν όμως αναγκαζόμουν ν’ αλλάξω δεν με νοιάζει. Έτσι κι αλλιώς δεν θα έλεγε κάτι για μένα, όποιο και να ήταν.

4. Τι θα χάραζες στην ταφόπετρα σου; (φτου φτου φτου!)
Πέθανα. Γαμώτο….
5. Διάλεξε ένα παραμύθι που πιστεύεις πως σου ταιριάζει απόλυτα. Δεν μ’ αρέσουν τα παραμύθια.

6. Διάλεξε καινούργιους γονείς. Δώσε όσες περισσότερες λεπτομέρειες μπορείς.

Καινούριους γονείς; Πάτε καλά; Εδώ δεν μπορώ ν’ αλλάξω όνομα θα αλλάξω γονείς; Ούτε με σφαίρες…

7. Γράψε τα τελευταία διάσημα λόγια σου (φτου φτου φτου είπαμε, δεν θα τα ξαναλέμε).
Διάσημα;;;;; Ε όχι δα. Θα ήθελα όμως να ήταν κάτι του τύπου: «Αυτό ήταν δηλαδή;»

8. Αν ήσουν συγγραφέας, ποιος θα ήταν ο τίτλος του πρώτου σου μυθιστορήματος.
«Τζα!!»

9. Αν ήσουν αυτοκίνητο, τι μάρκα θα ήσουν?
Κάποιο χρήσιμο. Στέισον βάγκον, πολυμορφικό, να χωράει μπόλικο πράγμα. Να αντέχει. Βάλτε όποια μάρκα θέλετε. Εγώ έτσι κι αλλιώς είμαι άσχετη με το θέμα.

10. Αν ήσουν άγριο ζώο τι θα ήσουν?

Δεν ξέρω τι θα ήμουν. Ξέρω τι θα ήθελα να είμαι. Πιάνει έτσι; Λοιπόν, θα ήθελα να είμαι ένας μαύρος πάνθηρας γιατί λατρεύω τον τρόπο που κινείται. Τι άλλο θα ήθελε μια σκουντούφλα σαν και μένα;

11. Για τι πράγμα μετανιώνεις περισσότερο?
Μέχρι τώρα για τίποτε. Έτσι κι αλλιώς «ο γέγονε, γέγονε». Ίσως για ανθρώπους που έχω πληγώσει με λόγια ή πράξεις.

12. Πες κάτι για το οποίο θα ήθελες να σε θυμούνται (είπαμε φτού)
Βρε ας με θυμάται κάποιος….

13. Θα θυσίαζες τη ζωή σου για κάποιον?
Για κάποιον; Μάλλον μόνο για το γιό μου.
