Είπαμε Καλή Χρονιά; Είπαμε….
Καλά μη φάτε, θα σφάξω το γλάρο το σιτευτό να φτιάξω εκλεκτή γλαρόσουπα και είστε όλοι καλεσμένοι.
Σιγόβραζε, το σιγομουρμούριζαν διάφοροι μεταξύ τους πως κάτι «μαγειρεύεται» πολλή ησυχία έχει πέσει, έγινε η φάση στην Πολυτεχνειούπολη, δεν έκατσε καλά (ούτε νεκροί, ούτε τραυματίες) και δεν πολυασχολήθηκαν τα ΜΜΕ και ο κόσμος (είχαμε και κάτι Χριστούγεννα να γιορτάσουμε, μια γαλοπούλα να τσακίσουμε, να δουλέψουν και τα μαγαζιά της Ερμού…) κι έσκασε η φάση με τους πυροβολισμούς στα Εξάρχεια. Και τώρα δέσαμε…
Σκούζουνε στα ιντερνέτια. «Φταίνε οι αναρχοάπλυτοι, ήταν το ίδιο καλάσνικωφ με την Πολυτεχνειούπολη, Εκδίκηση, Ανάρχες θα σας γαμήσουμε» και άλλα πολλά ευφάνταστα. Όλοι τα ξέρουν όλα. Πριν να έχει όλα τα δεδομένα η Ασφάλεια, τα συμπεράσματα των ιντερνετοκαφενόβιων ήδη βγήκαν. Λίγο μυαλό ρε γαμώτο, λίγο μυαλό. Δεν με νοιάζει κατά που τραβάει η σκούφια του καθενός αλλά λίγο μυαλό πριν αμολήσουμε συμπεράσματα και μαλακίες. Το πιο απλό. Ποιός ωφελείται από κάθε ενέργεια; Και ποιός χάνει; Όχι πως ξέρω, σιγά μη μπορώ να ξέρω. Ποιά είμαι; Ο Σόμπολος; Αλλά ρε παιδί μου, μου βρωμάνε λίγο όλ’ αυτά. Νεκροί από το χεράκι αστυνομικών διάφοροι τόσα χρόνια από εξοστρακισμένες και αυτενεργούσες σφαίρες, ούτε ένας μπάτσος δεν τιμωρήθηκε για κάποιους απ’ αυτούς τους πυροβολισμούς και ούτε ένας δεν υπήρχε να τον αντιπαραβάλλουν σαν αντίπαλο δέος. Μετά δε τον τελευταίο φόνο, πολύς κόσμος φώναξε «μπάτσοι-γουρούνια-δολοφόνοι» και ήταν άνθρωποι που δεν το είχαν ξαναπεί ποτέ. Είναι να μη μου περνάει από το μυαλό πως και η πλευρά της αστυνομίας ήθελε ένα δικό της θύμα; Τα «κουλά» της όλης ιστορίας δεν θα τα γράψω εγώ. Θα τα γράψουν άλλοι πολύ καλύτερα και συγκροτημένα απ’ όσο θα το έκανα εγώ. Αλλά έχει πολλά κουλά κομμάτια και πολλά που δεν δένουν.Και το θέμα δεν είναι αυτή και άλλες θεωρίες συνομωσίας που περνάνε από το μυαλό διάφορων αφελών και αδαών σαν και τη χάρη μου. Αυτό το πολύ να είναι γραφικό. Να τις κουβεντιάζουμε 5-6 μεταξύ μας όπως άλλοι κουβεντιάζουν το καινούριο στρινγκ της Τζούλιας (μη ρωτήσει κανείς ποιάς Τζούλιας….)
Το θέμα είναι γιατί γίνονται όλ’ αυτά και τι θα φέρουν. Κι εγώ ψυχανεμίζομαι πως θα φέρουν περισσότερη καταστολή, περισσότερες κάμερες -ακόμα και στον κώλο μας-, μεγαλύτερο περιορισμό των ανθρώπινων και ατομικών δικαιωμάτων. Και ρε γαμώτο… μου τη δίνει να ξέρει ο πάσα ένας μαλάκας πότε έχω δυσκοιλιότητα και πότε όχι…
Τι γράφω η γυναίκα; Τι να γράφω; Μη με ξεσυνερίζεστε. Η λογική έχει πλέον παραδώσει τα όπλα και σήκωσε ψηλά τα χέρια . Παραδίδεται στο παράλογο της καθημερινότητάς μας.
