Για να πω τη μαύρη μου αλήθεια το σκέφτηκα κι εγώ. Να ρίξω ένα σιχτίρισμα και την άλλη Κυριακή να πάω για μπάνιο. Δεν μου βγαίνει όμως ρε γαμώτο. Δεν μου βγαίνει να μη συμμετέχω, έστω και μ’ αυτόν τον ελάχιστο τρόπο που μου δίνεται, στον καθορισμό των εξελίξεων. Θα μου πει κάποιος, και πιθανόν να έχει τα δίκια του, πως τίποτε δεν επηρρεάζει η ψήφος μας. Μπορεί…. Αλλά κάτι τους δείχνει, μια τάση του κόσμου. Η αποχή δεν είμαι σίγουρη πως θα δώσει το σωστό μήνυμα. Χέστηκαν για το μήνυμα, αυτοί θα θεωρήσουν πως όσοι δεν πήγαν να ψηφίσουν δεν ενδιαφέρονται για το τι μέλλει γενέσθαι άρα τους φοράμε ό,τι γουστάρουμε, όποτε γουστάρουμε και με όποιον τρόπο. Θα πάω λοιπόν να ψηφίσω και δεν θα πάω για μπάνιο. Ή έστω θα πάω μετά. Που δεν θα πάω, γιατί ποτέ δεν πάω για μπάνιο εδώ γύρω. Είμαι καλομαθημένη με τη θάλασσα. Ή παντεσπάνι ή τίποτε…. Έτσι κι αλλιώς το καλοκαίρι ήρθε και μαζί του φέρνει και τις διακοπές. Καλά να είμαστε και μπάνια θα κάνουμε.
Πάτε ρε παιδιά να ψηφίσετε. Ότι νομίζετε πως είναι το καλύτερο. Αλλά να πάμε, μη τους χαρίσουμε και το ελάχιστο προνόμιο που μας έχουν αφήσει ακόμα. Γιατί ποιός ξέρει; Μπορεί τελικά το μήνυμα της αποχής να είναι, πως δεν το χρειαζόμαστε τελικά αυτό το προνόμιο και να το πάρουν πίσω μιαν ωραία πρωία.

Btw, το χειρότερο είναι πως θα πρέπει ν’ ακούω τη γκρίνια του 10χρονου γιού μου στην περίπτωση που δεν πάω να ψηφίσω. Περιμένει πως και τι να γίνει 18 για να πάει να ψηφίσει κι αυτός. Δεν μπορώ να τον απογοητεύσω. Μπορώ;

UPDATE
Παίδες, όσοι συμφωνείτε, μπορείτε να «τσιμπήσετε» την αφισούλα και να την βάλετε μπανεράκι στα μπλογκ σας. Άλλωστε γιαυτό την έφτιαξα (πάνω σε μιαν ιδέα του Μπαλονιού) αλλά ξέχασα να σας το πω….

