Γενικά βαριέμαι να γράφω για πολιτική. Αλλά είναι κάτι εποχές που δεν γίνεται να το αποφύγω. Το έκανα το Δεκέμβρη, το έκανα στις Ευρωεκλογές δεν τη γλιτώνω ούτε τώρα. Κατ’ αρχήν να πω πως γενικά συμμετέχω στην εκλογική διαδικασία. Καλή ή κακή υπάρχει. Και ναι μεν, αν οι εκλογές μπορούσαν ν’ αλλάξουν τον κόσμο θα ήταν παράνομες, αλλά δεν μπορώ να με φανταστώ να ζω σ’ έναν κόσμο χωρίς αυτό το δικαίωμα. Βλέπετε εγώ έχω ζήσει την εποχή που δεν ήταν αυτονόητο δικαίωμα, την εποχή που ακόμα και η λέξη «εκλογές» ήταν παράνομη. Μπορεί να ήμουν πολύ μικρή τότε αλλά την αίσθηση του να φοβάσαι να μιλήσεις, να φοβάσαι ν’ ακούσεις συγκεκριμένη μουσική, να μη μπορείς να βρεις ένα βιβλίο γιατί ο συγγραφέας ήταν «μη αποδεκτός» από το καθεστώς (για να το θέσω κομψά) ή να κρύβεις την εφημερίδα μέσα στη σακούλα με τα ψώνια, την έχω. Δεν θέλω να τη ζήσω αυτή την εποχή και ως μεγάλη πλέον.
Εκλογές λοιπόν πάλι…. Θα ψηφίσουμε λοιπόν αλλά τι θα ψηφίσουμε; Ο κόσμος έχει γυρίσει τα πάνω κάτω. Γενικά ξέρω που κοντά βρίσκομαι. Ιδεολογικά, κοινωνικά, ταξικά ή σαν στάση και τρόπο σκέψης και ζωής. Δεν έχω ψηφίσει ποτέ ΝΔ, ποτέ ΠΑΣΟΚ. Δεν με αφορούν αυτά τα κόμματα. Ούτε ΚΚΕ ψήφισα ποτέ. Το ΚΚΕ δεν κατάφερε να με πείσει τότε που είχε τεράστια δύναμη στους πιτσιρικάδες, μετά τη μεταπολίτευση, όχι τώρα που κατά τη γνώμη μου έχει χάσει το τρένο. Δεν λέω, είναι κόμμα που λέει πως παλεύει για το δίκιο του εργάτη αλλά υπάρχουν πολλά που δεν μ’ αρέσουν. Δεν μ’ αρέσει η μονολιθικότητά του, δεν μ’ αρέσει η ξύλινη γλώσσα του, δεν μ’ αρέσει η στάση που κρατάει σε διάφορα γεγονότα, δεν μ’ αρέσει που θεωρεί πως αυτό και μόνον αυτό κατέχει την απόλυτη αλήθεια, δεν μ’ αρέσει που σε όλα τα συλλαλητήρια κάνει το δικό του πάρτι. Όλοι αντάμα κι ο ψωριάρης χώρια, μη τυχόν και μολυνθούν. Κάποιες φορές παλιά, έριξα άκυρο ψηφοδέλτιο στην κάλπη. Τις περισσότερες όμως ψήφιζα ΚΚΕ εσ. (παλιά) και ΣΥΝ αργότερα. Ακόμα και τότε που στο Πανεπιστήμιο κατέβαινα στις φοιτητικές εκλογές υποψήφια με τις Συσπειρώσεις που γεννήθηκαν την εποχή που έγινα φοιτήτρια. Πάρα πολλές με έπιαναν τα νεύρα μου με το ΣΥΝ, πολλές φορές μου φαινόταν χλιαροί και κρυόκωλοι, πολλές φορές τους ήθελα πιο μαχητικούς αλλά τελικά ήταν πιο κοντά σε όσα ήθελα από κάποιον εκπρόσωπο στη Βουλή ή αλλού. Και φυσικά τα τελευταία χρόνια ψήφιζα ΣΥΡΙΖΑ. Μου άρεσε η πολυσυλλεκτικότητά του, τα ανοίγματά του σε κινήματα. Μέχρι τις Ευρωεκλογές που τα έκαναν μαντάρα με τα εσωτερικά τους αλλά και λίγο πιο πριν, που φάνηκαν να μην καταλαβαίνουν τι μπορεί να σήμαιναν τα μεγάλα ποσοστά στα γκάλοπ. Γαμώ την τρέλα μου δηλαδή, μια ζωή στην πολιτική είναι και μάσησαν; Έφτασα να σκέφτομαι πως με τις μαλακίες τους θα με κάνουν να ψηφίσω ΚΚΕ και θα μου κοπεί μετά το χέρι. Τα ψιλομπάλωσαν βέβαια κι ελπίζω μετά τις εκλογές να βρουν το δρόμο τους. Θα τους ξαναψηφίσω λοιπόν. Γιατί θέλω να είναι στη Βουλή. Δεν μπορεί να έχουν φωνή τα λέσια του Καρατζαφύρερ και να λείπει η φωνή του ΣΥΡΙΖΑ. Ο Καρατζαφύρερ μπορεί να είναι το νέο trendy της εποχής αλλά η πολιτική και η ζωή μας δεν καθορίζεται από το trendy. Διαβάζω διάφορα και τρελαίνομαι. Το ΛΑΟΣ είναι επαναστατικό κόμμα!!!! Απέναντι σε τι επαναστατεί ρε γαμώτο; Απέναντι στο αριστερό κατεστημένο, λέει, που κυβερνάει την Ελλάδα η οποία πρέπει να ξαναγίνει μια περήφανη χώρα που θ’ ανήκει στους Έλληνες. Πιάσε τ’ αυγό και κούρευ’ το δηλαδή. Που είναι βρε αυτό το κατεστημένο κι εγώ δεν το πήρα χαμπάρι; Διότι άντε να πω πως μας κυβερνάει το εκδοτικό κατεστημένο, άντε και το κατασκευαστικό κατεστημένο, θέλετε και οι ΕΛ και οι Νεφελίμ; Να το πιστέψω κι αυτό αλλά το αριστερό; Και ειδικά του ΣΥΡΙΖΑ; ‘Ελεος!!!
Παλιά, το σύνθημα που έλεγαν απαξιωτικά οι Κνίτες ήταν «Ρήγας Φεραίος κάθε σέξι νέος». Τώρα αν θες να είσαι επαναστάτης και trendy και sexy νέος (ή wannabe νέος) πρέπει να ψηφίζεις ΛΑΟΣ ή για ακόμα πιο επαναστατικά ΧΑ. American bar το κάναμε, όπως έλεγε και ο Παπαγιαννόπουλος στη «Βίλα των οργίων». Και μόνον για τον λόγο που όλοι, από τον περασμένο Δεκέμβρη και μετά, λυσσάνε εναντίον του ΣΥΡΙΖΑ και του έχουν φορτώσει ακόμα και το ανεμογκάστρι της κουνιάδας τους, μου φτάνει για να τους ψηφίσω. Ας μπούνε όλοι στη Βουλή, γιατί να είναι μόνον οι δύο μόνιμοι επιβήτορές μας και ο Καρατζαφέρ;
Αλλά μάγκες, θα σας την έχω στημένη. Προσέξτε ρεμάλια, προσέξτε. Μη μαλακιστείτε πάρα πολύ, καιρός να ενηλικιωθείτε, ναι;
