Και η γκαντεμιά καλά κρατεί…….
…το απόγευμα έχασα το πορτοφόλι μου με 275 ευρώ μέσα. Μπορεί και να μου το κλέψανε, δεν ξέρω. Είχα πάει με τον μικρό στο γήπεδο για την προπόνηση και στο γυρισμό ανακάλυψα πως είχα ξεχάσει να πάρω την κάρτα για τα λεωφορεία. Έβγαλα το πορτοφόλι μου να δω αν έχω κανένα εισιτήριο και το ξανάβαλα στην τσάντα. Αυτό το θυμάμαι όπως και το ότι έκλεισα την τσάντα, ένα μικρό τσαντάκι πλάτης. Φτάνοντας στο σπίτι, την ώρα που πήγα να βγάλω τα κλειδιά τη βρήκα ανοιχτή και το πορτοφόλι άφαντο. Αν μου το κλέψανε πως διάλο έγινε; Περπατούσαμε και δεν μας πλησίασε κανείς τόσο κοντά. Τι σκατά, αέρας ήταν; Να άνοιξε μόνη της πάλι; Πως όμως; Δεν ήταν τόσο γεμάτη να πεις….. Πορτοφόλι, τσιγάρα, κλειδιά και κινητό είχα μέσα. Εντωμεταξύ ήμουν εντελώς ζαβλακωμένη γιατί από χτες είχα τρελή ημικρανία και χαπακωνόμουν. Ούτε στη δουλειά δεν πήγα, τόσο χάλια ήμουν. Ίσα που χαπακώθηκα να πάω στην τράπεζα το πρωί να βγάλω λεφτά γιατί ήμουν άφραγκη και έπρεπε να πληρώσω κοινόχρηστα καραμπινάτα και το βούρλο, μέσα στη ζαβλάκα μου, ξέχασα να τα βγάλω από το πορτοφόλι. Φυσικά ακύρωσα κατευθείαν τις cashcard, έχασα και τη φοιτητική ταυτότητα και διάφορα χρήσιμα χαρτάκια με τηλέφωνα και κάρτες.
ΓΑΜΩ ΤΗ ΓΚΑΝΤΕΜΙΑ ΜΟΥ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΤΗ ΜΑΛΑΚΙΑ ΠΟΥ ΜΕ ΔΕΡΝΕΙ. ΛΕΣ ΚΑΙ ΜΟΥ ΠΕΡΙΣΣΕΥΟΥΝ ΤΑ ΓΑΜΗΜΕΝΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ…..
Έτσι μου έρχεται να με κοπανήσω στα ντουβάρια.

