Σκέφτηκα να γράψω για τη μέρα που έδωσα πορεία για να πάρω το δίπλωμα.  Το πήρα τελικά αλλά μέχρι να το πάρω κόντεψα να πάθω εγκεφαλικό από το άγχος, παρ’ όλο που κατάπια δύο βαλεριάνες για να ηρεμήσω. Έκανα διάφορα χαζά από την ταραχή μου αλλά ευτυχώς καμμία χοντράδα, τέτοια που θα έδινε το δικαίωμα στην επιτροπή να με κόψουν. Ίσως έπαιξε ρόλο και το γεγονός πως λίγο πριν ξεκινήσουν οι εξετάσεις ένας τσαντάκιας με μηχανή προσπάθησε να κλέψει την τσάντα της εξετάστριας και ήταν κι αυτοί ταραγμένοι για τους δικούς τους λόγους.

Ή να γράψω για το προηγούμενο Σαββατοκύριακο που ανέβηκα για ούτε 48 ώρες και επέστρεψα στην Αθήνα μαζί με τη μάνα μου. Για το βραδινό τρένο που πήρα και το τετράκλινο κουπέ που ήταν άθλιο και τις  δύο ρωσίδες που ταξίδευαν μαζί μου και φρίκαραν από το χάλι του. Έψαχναν οι καημένες να βρουν κρεμάστρα για τα ρούχα τους, μου έλεγαν πως στη Ρωσία υπάρχουν στρώματα στις κουκέτες, καθρέφτης στην πόρτα, νιπτήρας για να πλυθούν το πρωί. Ανέβαιιναν για μια μέρα στη Θεσσαλονίκη να κάνουν βόλτα. Ελληνικά τρένα…..

Ή για την πόρτα του αυτοκινήτου που τη «βούλιαξα» λίγο (να τα πρώτα έξοδα….) προσπαθώντας με μανούβρες να βγάλω το αυτοκίνητο από τον κήπο του πατρικού μου.

Ή για τα διάφορα μικρά μικρά και χαζά χαζά που μ’ εκνεύρισαν τη βδομάδα που πέρασε. Καλύτερα όμως να μη γράψω τίποτε. Απλά να ευχηθώ Καλό Καλοκαίρι σε όλους.

 Σήμερα έκανα και την πρώτη μου βουτιά για φέτος…..

