της πουτάνας… έχουμε πόλεμο


Είμαι έξαλλη. Είμαι θυμωμένη. Είμαι στεναχωρημένη. Είμαι…. Δεν ξέρω πια τι είμαι.

Από τα 15 μου είμαι στο δρόμο, σαν το σημερινό πρώτη φορά. Κάπως θυμίζει τη φάση μετά τον Τεμπονέρα, τότε που κάηκε ο Μαρούσης αλλά περισσεύει πλέον η αγριάδα. Το μάτι του κόσμου έχει γυρίσει ανάποδα, ο ατμός που μαζεύεται θα τινάξει τα καπάκια και δεν βλέπω βαλβίδα ασφαλείας. Απίστευτα πράγματα έγιναν στη σημερινή πορεία….
Κατ’ αρχήν η αστυνομία, είμαι σίγουρη πως η εντολή που είχε ήταν «γαμήστε τους όλους». Λίγο πριν το πρώτο χτύπημα συζητούσα μ’ ένα φίλο πως βλέπει τα πράγματα κι αν θα έχουμε νταβατούρια. «Εσύ τι θα έκανες αν ήσουν ο Χρυσοχό;» με ρώτησε. «Θα εξαφάνιζα τους μπάτσους από τους δρόμους»
του απάντησα «αυτό λέει η λογική. Δεν προκαλείς, ο κόσμος θα πορευτεί, θα φωνάξει και θα διαλυθεί. Με τόσο θυμό όμως, αν τον προκαλέσεις, θα τα κάνει λαμπόγυαλο».

Λίγο μετά διαψεύσθηκα. Προκλητικότατοι οι ματατζήδες έσκασαν μύτη στη Σανταρόζα φορώντας ήδη τις κουκούλες. Δεν υπήρχε λόγος, δεν είχε γίνει τίποτε. Εμφανίστηκαν δίπλα στην πορεία, τους γιουχάισε ο κόσμος και μας ψέκασαν, άρχισαν τις κρότου-λάμψης και τα χημικά στο άσχετο. Μετά απ’ αυτό, τα μπαμ μπουμ ακουγόταν συνέχεια. Στο Σύνταγμα ο κόσμος κατέλαβε το δρόμο και όλο το χώρο μπροστά στη Βουλή. Εκεί φάνηκε ξεκάθαρα ποιο ήταν το σχέδιο. Έπρεπε πάση θυσία να μη μείνει ψυχή στο Σύνταγμα.  Έριξαν τόνους χημικά πάνω στον κόσμο αλλά ο κόσμος έσπαγε και ξαναμαζευόταν. Έκαναν συνεχή ντου για να ξαναβγούν μπροστά στη Βουλή. Και ξανά χημικά. Χιλιάδες κόσμου, δεν μπορώ να υπολογίσω αλλά ήταν μιλιούνια. Είδα μεγάλες σε ηλικία γυναίκες να φωνάζουν «να καεί να καεί, το μπουρδέλο η Βουλή», γέρους να πετάνε μπουκάλια στα ΜΑΤ και να τους βρίζουν, και κυρίως δεν έφευγαν με τίποτε. Ο κόσμος έσπαγε, ξαναμαζευόταν στα στενά και ξανάβγαινε να ενσωματωθεί στους επόμενους που ανέβαιναν από τη Σταδίου.
Κάποια στιγμή βρέθηκα στη Μητροπόλεως και Νίκης. Εκεί ήταν μαζεμένος κόσμος με μια διμοιρία απέναντι. Πιο πάνω έπεφταν χημικά. Σε μια στιγμή καμμιά δεκαριά μηχανές με Δελτάδες, μαζεύτηκαν κι έβαλαν μπρος. Έσπρωξα τη φίλη μου πάνω στο πεζοδρόμιο γιατί κατάλαβα πως θα πέσουν πάνω μας. Οι Δελτάδες γκάζωσαν κι έπεσαν στον κόσμο, ήμουν εκεί απλά πρόλαβα κι ανέβηκα στο πεζοδρόμιο. Οι δύο πρώτοι, όταν είδαν πως ο κόσμος δεν φεύγει, ψιλοφρέναραν κι έτσι δεν σκότωσαν κάποιον αλλά παρ’ όλ’ αυτά έπεσαν πάνω του. Ο ένας έφαγε πολύ ξύλο αλλά ταυτόχρονα γκάζωσαν όλοι οι υπόλοιποι κι κόσμος άνοιξε. Φαινόταν πως δεν είχαν ενδοιασμούς να πέσουν πάνω μας. Δεν πρόλαβα να τους φωτογραφίσω.

Δεν έμαθα τίποτε για τη φωτιά στην Τράπεζα και τους νεκρούς παρά μόνο όταν βρέθηκα στην Ομόνοια, από σκόρπιες κουβέντες δεξιά κι αριστερά. Δεν ήξερα αν ήταν φήμες ή αλήθεια, κανείς δεν ήξερε. Γύρισα σπίτι μου, δεν ήξερα πλέον τι άλλο να κάνω στο δρόμο. Είχα κουραστεί κιόλας. Στο σπίτι έμαθα τι έγινε. Η δικοί μου με περίμεναν πανικόβλητοι. Η μυρωδιά των χημικών είχε φτάσει μέχρι εκεί πριν από μένα….

Πριν ξεκινησει η πορεία ο κόσμος μπροστά από το Πολυτεχνείο. Χρόνια είχα να δω τόσο πυκνή συγκέντρωση…

Έχουν ήδη πέσει τα πρώτα χημικά κι ο κόσμος προσπαθεί να φύγει από μπροστά από τη Βουλή και να κατέβει στο Σύνταγμα.

Πέφτουν τα χημικά σαν το χαλάζι….

Τα χημικά, χημικά, αλλά ο κόσμος δεν χαμπάριαζε.

Τριπλές γραμμές ΜΑΤ για να προστατευτεί η Βουλή

Όλη η Βουλή κυκλωμένη από τους «προστάτες»…

ΜΑΤ σε όλες τις καθέτους της Πανεπιστημίου.

Αυτή την είδα μισοκαμμένη στο οδόστρωμα. ποιος ξέρει τι είχε προηγηθεί…

Η οδός Ομήρου.

7 thoughts on “της πουτάνας… έχουμε πόλεμο

  1. ΗΜΟΥΝ ΚΙ ΕΓΩ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΗ ΔΙΑΔΗΛΩΣΗ.ΠΗΓΑ ΣΤΟΝ ΑΓΝΩΣΤΟ ΣΤΡΑΤΙΩΤΗ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΠΡΟΣΤΑ.ΦΩΝΑΖΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΛΕΦΤΕΣ ΚΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΣΥΝΘΗΜΑΤΑ.ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΘΥΜΩΜΕΝΟΣ, ΓΙΑΥΤΟ ΠΗΓΑ.ΔΕΝ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΦΥΓΩ ΚΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΑΙΣΘΑΝΟΜΟΥΝ ΟΤΙ ΤΟ ΗΘΕΛΑΝ ΟΛΟΙ.ΟΛΟΙ;;;ΟΧΙ ΟΛΟΙ!!!Ω! ΤΟΥ ΘΑΥΜΑΤΟΣ ΤΟ ΡΟΛΟ ΠΗΡΑΝ ΟΙ ΑΝΕΓΚΕΦΑΛΟΙ ΚΑΙ ΗΛΙΘΙΟΙ(ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΜΕ ΚΑΘΟΔΗΓΗΣΗ) ΑΡΧΙΖΟΝΤΑΣ ΝΑ ΠΕΤΟΥΝ ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ,ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΜΠΟΥΚΑΛΙΑ ΚΑΙ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΛΛΑ ΩΣΠΟΥ ΝΑ ΠΡΟΚΑΛΕΣΟΥΝ ΤΗΝ ΕΠΕΜΒΑΣΗ ΤΩΝ ΜΑΤ ΠΟΥ ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΠΕΡΙΜΕΝΑΝ.ΕΤΣΙ ΕΝΩ Η ΠΛΑΤΕΙΑ ΗΤΑΝ ΓΕΜΑΤΗ ΚΙ ΕΡΧΟΝΤΑΝ ΚΙ ΑΛΛΟΙ ΜΕ ΒΑΣΙΚΗ ΑΠΑΙΤΗΣΗ ΤΗΝ ΤΙΜΩΡΙΑ ΤΩΝ ΚΛΕΦΤΩΝ,ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΗ(ΠΙΣΤΕΥΩ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣΤΕΣ ΤΟΥΣ ΠΗΓΕ ΤΡΕΙΣ ΚΑΙ ΜΙΑ ΣΗΜΕΡΑ)ΚΑΤΑΦΕΡΑΝ ΝΑ ΑΡΧΙΣΟΥΝ ΤΑ ΜΑΤ ΝΑ ΜΑΣ ΨΕΚΑΖΟΥΝ ΣΑ ΜΥΓΕΣ.ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΠΗΓΑΙΝΑΜΕ ΑΠΟ ΔΩ ΚΙ ΑΠΟ ΚΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΦΥΓΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΑ ΧΗΜΙΚΑ ΑΛΛΑ ΚΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΔΙΑΟΛΕΜΕΝΟΙ ΗΤΑΝ ΠΑΝΤΟΥ.ΟΙ ΗΛΙΘΙΟΙ ΒΕΒΑΙΑ, ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ, ΣΥΝΕΧΙΖΑΝ ΤΟ ΙΔΙΟ ΕΡΓΟ ΠΟΥ ΠΑΙΖΟΥΝ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΠΟΥ Ο ΛΑΟΣ ΔΙΔΗΛΩΝΕΙ ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ.ΜΠΡΑΒΟ ΡΕ ΜΑΛΑΚΕΣ, ΑΞΙΟΣ Ο ΜΙΣΘΟΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΣΗΜΕΡΑ.ΚΑΤΕΒΑΙΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΣΤΑΔΙΟΥ ΦΕΥΓΟΝΤΑΣ ΜΑΘΑΙΝΩ ΓΙΑ ΤΗ ΦΩΤΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΝΕΚΡΟΥΣ ΣΤΗ ΜΑΡΦΙΝ.ΦΡΙΚΗ!ΦΟΝΙΑΔΕΣ ΑΠΟ ΣΑΣ Θ’ΑΡΧΙΣΩ.

    Μου αρέσει!

  2. Αν και είμαι ανώτατος και φλεγματικός τύπος, θα ενώσω τη φωνή μου με εκείνων που ζητούν «να καεί το μπουρδέλο η βουλή».

    Μου αρέσει!

  3. @ Εxώ ακόμα μπροστά στα μάτια μου όλες τις εικόνες που είδα χτες. Ακόμα είμαι θυμωμένη. Ακόμα είμαι μπερδεμένη. Aκόμα δεν έχω ξεκαθαρίσει ποιοι ήταν μπροστά στη Βουλή φωνάζοντας. Στο σπίτι μου, πολύ αργότερα κατάλαβα πως ήταν και κόσμος που δεν διαλύθηκε από την πορεία του ΠΑΜΕ.
    Αυτό που ξέρω είναι, πως όταν άδειαζε η πλατεία Συντάγματος μετά από βροχή χημικών και κρότου-λάμψης, ο κόσμος που μαζευόταν και ξανάκανε ντου από την Ομήρου, που μπορούσα να δω, δεν ήταν μόνον οι μπαχαλάκηδες. Αυτοί ήταν μπροστά με πέτρες κι από πίσω ένα πλήθος κόσμου όλων των ηλικιών που έτρεχε να ξανακαταλάβει την πλατεία και το χώρο μπροστά στη Βουλή. Κι αυτό δεν έγινε μόνο μία φορά. Δεν πίστευα στα μάτια μου γιαυτό που έβλεπα. Είχα την αίσθηση για πρώτη φορά στη ζωή μου και μετά από εκατοντάδες πορείες και συλλαλητήρια που έχω πάρει μέρος, πως ζω ένα κομμάτι ιστορίας.
    Το κακό είναι πως όπως μοιράζουν την ευθύνη σε όλους μας για το χάλι της οικονομίας, έτσι προσπαθούν να μοιράσουν και την ευθυνη για τους θανάτους.
    Οσο περνάει η ώρα και προσπαθώ να δω όλη τη χτεσινή μέρα πιο ψύχραιμα τόσο πείθομαι πως το πράγμα ήταν στημένο. Ήθελαν μπάχαλα, ήθελαν να καεί η Αθήνα. Δεν ξέρω αν ήθελαν και θανάτους αλλά κι αν δεν ήθελαν καλά τους έκατσε….
    Και σιχάθηκα όσο δεν γίνεται τα κανάλια, που έπεσαν σαν ύαινες να ξεσκίσουν τα πτώματα.

    Μου αρέσει!

  4. Εγώ δυστυχώς δεν μπόρεσα να κατέβω στη συγκέντρωση… είμαι διπλά θυμωμένη λοιπόν. Που δεν κατέβηκα να υποστηρίξω την απέχθεια μου προς όλους αυτούς που μου τρώνε δεδουλεμένα χρήματα και χρόνια …
    Χαλάστηκα πολύ με τα πτώματα που υπήρξαν από κάποιους που δεν «υπολόγισαν» καλά… ή από κάποιους που έκριναν πως πρέπει να καίγονται οι απεργοσπάστες, ή από κάποιους που ίσως είναι προβοκάτορες (γραφικό; ίσως). Κρίμα, πολύ κρίμα να αλληλοσκοτωνόμαστε και μετά να μας ξεσκίζουν και στα δελτία ειδήσεων όπως λες κι εσύ!
    Σκατά κι απόσκατα!

    Μου αρέσει!

  5. @ Μανιταράκι, εσύ τώρα είναι πολύ δύσκολο να τρέχεις σε πορείες. Με το που βγήκα από το νοσοκομείο όταν γέννησα, ξεκίνησαν οι βομβαρδισμοί στη Γιουγκισλαβία. να γίνεται χαμός στην Αμερικάνικη Πρεσβεία κι εγώ να λυσσάω που δεν μπορούσα να ξεκουνήσω από το σπίτι. ξανακατέβηκα σε πορεία στους βομβαρδισμούς στο Ιράκ και τότε είχα και το γιο μαζί. Ήταν πλέον 4 ετών.

    Για τα υπόλοιπα γενικώς σκατά. Και νομίζω πως δεν έχουμε καταλάβει καθόλου τι εννοούμε όταν λέμε σκατά… 😦

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε