Μπήκε το Νέον Έτος και σήμερα το πρωί πέρασα από τη Εφορία  για να ξεκαθαρίσω ένα «θεματάκι» που προέκυψε. Τι θεματάκι ήταν αυτό; Ακούστε και φρίξτε…

Πριν τις γιορτές έσκασε με το ταχυδρομείο ένας φάκελος με αποστολέα το Υπουργείο Οικονομικών. Καθόλου δεν μου άρεσε όταν τον είδα, ποτέ δεν περιμένεις καλά νέα από ένα έγγραφο με αποστολέα το συγκεκριμένο υπουργείο. Τον άνοιξα και στην αρχή δεν καταλάβαινα γιατί χρωστάω 324 ευρώ. Όταν κατάλαβα παλάβωσα.

Το πρώτο μου σπίτι στην Αθήνα ήταν στην Κυψέλη. Εκεί έμεινα σχεδόν 11 χρόνια, από το 1985 έως το μισό 1996. Γιαυτό το σπίτι λοιπόν, στο οποίο έμενα με νοίκι φυσικά, μου ζητάει το Υπουργείο Οικονομικών να πληρώσω «χαράτσι» το γνωστό Ε.Ε.Τ.Η.Δ.Ε.. Ω ναι, αυτή τη λύση βρήκαν οι φωστήρες για όσα χαράτσια δεν έχουν πληρωθεί!!! Προφανώς από τότε που έφυγα δεν έχει δηλωθεί στη ΔΕΗ άλλο ΑΦΜ εκτός από το δικό μου, αυτό βρήκαν και σ’ αυτό έστειλαν ειδοποίηση για το χρέος. Εννοείται πως μου ήρθε εγκεφαλικό μόλις το είδα, αυτό μας έλειπε τώρα σκέφτηκα, να πληρώσω χαράτσι και για ένα ξένο σπίτι από το οποίο έφυγα πριν 16 χρόνια. Πήγα σήμερα λοιπόν στην Εφορία κι εκεί κατάλαβα πως δεν είμαι η μόνη που την έπαθα. Βρήκα ανθρώπους που είχαν πουλήσει ένα σπίτι πριν 15 χρόνια, άλλους που , σαν και μένα, έμεναν σε κάποιο σίτι με νοίκι πριν 20 χρόνια και απ’ όλους αυτούς ζητούσαν να πληρώσουν χαράτσι.

Ευτυχώς για μένα θυμόμουν το όνομα του ιδιοκτήτη και υπήρχε τρόπος να βρω κάποια επιπλέον στοιχεία του στο ίντερνετ. Τα έδωσα κι ελπίζω να έχω ξεμπερδέψει διότι στο χαρτί έλεγε πως αν δεν είμαι υπόχρεη θα πρέπει να ενημερώσω για τα στοιχεία του ατόμου που είναι υπόχρεο. Ελπίζω φυσικά να μην το έχει πουλήσει ο ιδιοκτήτης στο ενδιάμεσο γιατί θα με ξαναπρήξουν. Κι αυτό γιατί όσοι δεν θυμόταν ποιος ήταν ο ιδιοκτήτης για να δηλώσουν τα στοιχεία του, ήταν υποχρεωμένοι να ψάξουν να τα βρουν αλλιώς θα πρέπει να πληρώσουν οι ίδιοι το χαράτσι, η ειδοποίηση το έλεγε ξεκάθαρα: ή δηλώνεις στοιχεία του υπόχρεου ή πληρώνεις.

Καταλαβαίνετε τι κάνει το αγαπημένο μας κράτος; Μας εκβιάζει πως αν δεν κάνουμε εμείς τη δουλειά του, να βρει δλδ ποιος τελικά έχει το σπίτι για να πληρώσει αυτός το Ε.Ε.Τ.Η.Δ.Ε., αν λοιπόν δεν κάνουμε εμείς τους ντετέκτιβ θα πρέπει απλά να πληρώσουμε το χαράτσι. Ή τρέχεις λοιπόν να βρεις στοιχεία, τα στοιχεία που θα έπρεπε να βρει το κράτος, ή πληρώνεις κι αν σου βαστάει αρνήσου να τρέξεις. Κι αυτό για εκατοντάδες περιπτώσεις σαν τις δικές μου.

